bahan2 yang terkandung dalam gambir emas


Gambir Sarawak,Gambir atau nama saintifiknya ‘Uncaria Gambier’ biasa ditemui di hutan kebanyakan negara, khasnya di hutan di Nusantara, India dan China. Wujud rekod membuktikan gambir digunakan sejak dulu sebagai penawar bisa gigitan ular dan krim penyembuh kesan kebakaran pada kulit manakala dalam masyarakat Cina purba, tumbuhan itu digunakan untuk melegakan sakit tekak dan ulser (kudis) selain membuang angin dalam badan. Bahan ini terkandung dalam Gambir Emas dan terbukti dapat melambatkan pancutan dan dapat mengeraskan zakar. Selain itu, Gambir ini dapat memanjangkan zakar kepada pemakainya.


Habbatus Sauda, Dalam bahasa English, tanaman NIGELLA SATIVA lebih sering ditujukan pada “ Love in a Mist”. Selain itu NIGELLA SATIVA, yang lebih dikenali dan digunakan sejak dari dahulu ini juga dikenali sebagai Shonaiz di Persia. Habbatus Sauda atau Black Seed banyak digunakan untuk kesihatan badan. Manakala nutrisi dan fungsi penyembuh yang banyak dalam seed ini dapat membangun sistem imunasi tubuh sepanjang hari, dan juga menyediakan sumber yang optimal untuk menjaga kesihatan dan menyembuhkan penyakit. Kegunaan bahan ini dalam Gambir Emas supaya dapat bertarung lebih lama diranjang


Tongkat ali merupakan sejenis tumbuhan yang dikatakan mempunyai bahan bagi membantu lelaki yang menghadapi masalah syahwat sejak turun-temurun oleh orang Melayu. Tongkat ali terkenal kerana mempunyai kesan afrodisiak (penggalak seks). Secara tradisi, tongkat ali digunakan untuk merawat beberapa jenis penyakit dan meningkatkan kesihatan termasuk pening kepala, kurap, disentri, bengkak, antitumor, antiradang dan antioksida. Eurikomanone, eurikomalaktone dan eurikomanol (quassinoids) yang banyak terdapat dalam akarnya merupakan kandungan kimia penting industri. Penyelidikan menunjukkan bahawa bahan kimia (fitokimia) yang terdapat dalam tongkat ali boleh meningkatkan paras testosteron iaitu hormon yang diperlukan untuk fungsi seksual lelaki.

Minyak Zaitun, Manfaat minyak zaitun ini memang sudah cukup terkenal sejak dahulu kala. Biasanya orang dulu memanfaatkannya untuk bahan kecantikan. Bahkan sejak 400 tahun sebelum masehi zaitun telah banyak digunakan untuk pengobatan tradisional. Vitamin yang terkandung dalam minyak buah zaitun yakni Vitamin E. Seperti diketahui, vitamin E mempunyai fungsi untuk mencegah terjadinya resiko kanker, mengurangi penyakit jantung, dan bisa menguatkan daya tahan tubuh. Kebaikan bahan ini dalam Gambir Emas adalah supaya tidak panas dan selesa semasa berjimak

Gamat merujuk kepada sejenis haiwan yang hidup di dasar laut di dalam kelas Holothuroidea. Berdasarkan kajian saintifik, gamat mampu menyembuhkan luka dalaman dan luka luaran dengar kadar yang cepat, mengurangkan rasa sakit, mengawal simptom asma, meningkatkan kecepatan jantung berfungsi, melancarkan pengaliran darah dan meningkatkan kadar metabolisme sel-sel badan yang secaara tidak langsung meningkatkan penambahan dan bekalan tenaga.


Lintah, Enzim Hirudin yang diambil dari lendir lintah mampu mengubati darah yang tersumbat dan beku, disebabkan kelebihan lintah inilah menyebabkan lintah antara binatang yang paling serasi dengan jolokan raja pembesar zakar. Tambahan bahan ini dalam Gambir Emas dapat membesarkan zakar.


 UNTUK ORDER CALL 017-937 3413 ATAU SILA WASAP KAMI HANYA KLIK LINK DI 
BAWAH 
WWW.WASAP.MY/+60179373413